2013. augusztus 15., csütörtök

Author Note#4 Új blog!

Sziasztok drágaságaim!! :3
Mindjárt magyarázkodok, hogy miért nem volt rész stb. stb. De előtte kiteszek egy díjat, mert hát miért ne?
Úgy is rég hallottatok  felélőm, akit érdeklek meg elolvashatja :D


Szóval, köszönöm a díjat Eni V-nek. :)

1. Írj magadról 11 dolgot!
  1. Úgy döntöttem megtanulok gitározni. 
  2. Szeretnék jó hangot.
  3. Mostanában mindig a karaoke partyzok. XD
  4. Nemrég megint együtt voltunk 2 hetet egyik barátnőmmel, aki távol lakik tőlem
  5. A legjobb barátnőmnek olyan haja van, mint Harrynek, ezért ő ay alternatív Harrym :3
  6. Már kicsit várom a sulit.
  7. Viszont félek a 8.-tól.
  8. Műszaki suliban akarok továbbtanulni.
  9. Szeretnék egyetemre menni, lehetőleg Angliába.
  10. Hatalmas Skins fanatikus vagyok, a napokban néztem újra a 2. generációt
  11. 30.-án 19:50-kor hivatalosan is megszülettem kereken 14 éve :3
 2. Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!


  1. Sportolsz valamit? Régebben köteleztem.
  2. Mi a kedvenc kajád? Egyértelműen a palacsinta.
  3. Mi az a tulajdonság, amit nem szeretsz magadban? (csak 1-et) Makacs.
  4. Tudsz vakon írni? Általában úgy szoktam, hogy oda se nézek a billentyűzetre.XD
  5. Mi az a szó, amit legtöbbször használsz? Akurvaéletbe!  szinte mindenre, amit elrontok.
  6. Hány éves vagy? 30.-án hivatalosan is 14
  7. A történeted főszereplőjét magadról mintáztad, vagy a képzeleted szüleménye? Néhány tulajdonságom megegyezik Jessie-vel. ;)
  8. Visszhang vagy vízhang? :P Visszhang
  9. Vannak poszterek a szobád falán? Nem, én a padlón tartom őket :3 Tényleg ott vannak, levettem őket, mert, majd ugye kifestjük a szobámat.
  10. Szeretsz olvasni? Imádok olvasni. 
  11. Kedvenc számod? (nem 1, 2, 3...) Ó, pedig mondtam volna a 69-et. :c XD Egyébként, kedvenc szám.... jelenleg Avril Lavigne - Rock'n'Roll
3. Tegyél fel 11 kérdést!

  1. Kedvenc íród? 
  2. Kedvence könyv tőle?
  3. Van kedvenc rendeződ?
  4. Ha van, kedvenc film tőle?
  5. Kedvenc sztár párosod?
  6. Nézted a TCA-t?
  7. Ha nézted, kedvenc pillanat?
  8. Olvasod a blogom? Egy mondatos véleményt, ha igen? :3
  9. Szoktál írni a blogodon kívül mást is?
  10. Szeretnél valamikor könyvet kiadni?
  11. Várod a sulit?
4. Küld tovább 11 embernek!
  1. Emilie Miller - Love Spoiled
  2. Bianca H.T. - The London Arts Hight School
  3. Lana Ray - My best Behaviour
  4. Lilla - Hide yout tears... 
  5. Annie Sawyer - Twenty One Letters to Niall
  6. The Missus - Different
  7. Éva Malik - Astray Love
Hát ennyit tudok :D 

Na szóval. A blogot azért nem folytattam már egy ideje, mert 1. Semmi időm nem volt. 2. Semmi ötletem nem volt. 
De most, viszont beszélgettem egy barátnőmmel, aki adott egy nagyon jó ötletet, amit vélhetőleg meg is valósítok 1 héten belül, és akkor kaptok új fejezetet. 
Rossz hír: Aki olvasta az EIGBAIP (Everything is gonna be alright. I Promise.) blogomat, az tudhatja, hogy bezártam :/ Hát nem így terveztem, de lényegtelen...
Viszont!! :)
ÚJ BLOG!! 

Trailer : 

Ha megtetszett, akkor nézz be, komizz és iratkozz fel: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése