2014. január 11., szombat

Awards 12.

Sziasztok!

Tudom, tudom szörnyű ember vagyok, szünetelek, nem hozok fejezetet stb...stb...

Most se újat hoztam, csak egy díjat, ezt is azért, mert ez egy különleges díj, és ilyet még sosem kaptam, no meg azért, hogy legyen végre valami életjel felőlem, efelől a blog felől.

A díjat köszönöm *Petra* -nak.♥
Szabályok:
Köszönd meg annak, akitől kaptad ✓

Írj 11 dolgot magadról ✓
  1. Nagyon félek a jövőtől
  2. Szerintem nem fognak felvenni az álom középiskolámba
  3. Nagyon tudom értékelni azokat, akik nem mondtak le a blogomról, és várva várják az új fejezetet.♥
  4. Imádom a még megmaradt olvasóimat.
  5. Sok hülyeséget teszek.
  6. Amiket mindig megbánok.
  7. Utálok 11 dolgot írni magamról.
  8. A pénteki napom kurvajó volt! 
  9. Végre egy napom, amikor semmi rossz nem történt
  10. Most olyan 'lőjetek le' hangulatban vagyok.
  11. Így jártam anyátokkal maratont tartottam.

Válaszolj a 11 kérdésre ✓
  1. Ha ideges vagy, mi nyugtat meg?
    Hajaj....
  2. Szeretsz blogolni?
    Szeretek, de simán csak úgy írni, na azt viszont imádok!
  3. Mi ösztönöz az írásra?
    Nem tudom... Ihletet kapok, és akkor csak úgy ömlenek belőlem a szavak.
  4. Milyen típusú filmeket szeretsz?
    Horror, pszichohorror, thriller, dráma
  5. Hány éves vagy?
    14 
  6. Hány éves korod óta blogolsz?
    12
  7. Van kedvenc blogod?
    Vannak kedvenc blogjaim.
  8. Ha igen, melyik?
    Sok van, ezért nem szeretném sorba rakni őket.
  9. Volt már ezelőtt díjad?
    Persze. És sok van, amit ki sem raktam. De mindnek örültem.
  10. Szeretsz énekelni?
    Szeretek, de nem tudok.
  11. Örülsz a díjnak? :)
    Persze.:))
Tegyél fel 11 kérdést ✓
  1. Kedvenc könyv íród?
  2. Kedvenc könyv tőle?
  3. Kedvenc blog íród?
  4. Kedvenc blog tőle?
  5. Kedvenc film színészed?
  6. Kedvenc film, amiben benne van?
  7. Kedvenc énekesed?
  8. Kedvenc 'sztár-párod'?
  9. Szeretnék könyvet írni?
  10. Életed legnagyobb, elérhetetlen álma?
  11. Hallgatsz zenét a blogod írása közben? Ha igen, melyiket/melyikeket?
Küld tovább 5 bloggernek ✓

2 megjegyzés:

  1. Fogd már be a hülyeséged.Nem vagy szörnyű ember megérti mindenki miért nem írod tovább,és az olvasóid tudják,hogy ezt a blogod egyszer a közel jövőbe befejezed.Szóval ne mondj hülyeséget teljesen érthető miért nem írod tovább a blogod majd egyszer talán tovább írod,de ettől nem vagy szörnyű ember.Minden íróval előfordul ilyen még a híres írókkal is.Szal kuss van,ha hülyeséget mondasz.:)
    A középiskolával én is így voltam tavaly.Tök ideges voltam,mert a jegyeim ilyen átlagos fajta így tökre féltem meg minden.Vettem a bátorságom,és beszéltem a sulival fbn szóval ráírtam.Megkérdeztem tőle mindent,és osztályfőnököm ismerte kivel beszélek ő volt a középiskolába az igazgató helyettes.Ott el is süllyedtem tiszta pánikba estem Jézusom most már tuti nem vesznek fel hisz nyalizokat nem bírják.Megjött az elő felvett diákok benne voltam,de kurva hátul.Ott is pánikba estem,de most itt vagyok abba az iskolába ahova akartam jelentkezni.Mindenki fél ettől,de amennyire félsz annyi esélyed van bekerülni.:)
    Tapasztalat.:)

    VálaszTörlés